Tuesday 22 January 2013

EXTREME BIO ENERGY COFFEE


Pernah minum kopi? nanti dulu, pernah dgr kopi nie?

Extreme energy coffee kopi hebat abad ini dgn kandungan peru maca, radix ginseng dan juga kolagen. kolagen? ya kolagen. kopi lain tarik kolagen tapi ini pelik ada kolagen :)

apa yg hebat sgt? mcm tipu je..

kopi ini mengandungi maca iaitu sebuah tumbuhan yg hnya hidup di dua tempat sahaja di bumi ini iaitu taiwan dan juga peru. bestnya maca ini sebab ianya terbukti membantu mengubati perlbagai msalh pnyakit seperti lemah tubuh badan, sakit jantung, melancar peredaran darah, menstabil fungsi organ badan dan sebagainya. Maca dalam pasaran antarabangsa bernilai setiap 1kg dijual sehingga RM18000 dan produk ini akan mengambil masa dua minggu utk lepas kastam.

tu je? yg len tu?

radix ginseng dikenali sbgai raja herba dan juga dengan gabungannya dgn peru maca ini membuatkan kopi ini semakin hebat dan berjaya merawat dan mencegah di samping menyihatkan tubuh bdan kita dengan sepenuhnya.. 

wah, ada kolagen pula tu..

yupz, btul tu, kolagen seperti yang kita tahu antara permintaan tertinggi dalam pasaran sekarang dan mana-mana produk yang mengandungi kolagen diketahui sebagai awet muda dan anti penuaan. Tidak banyak kopi di luar sana yang mengandungi kolagen. 

Bunyi hebat tapi saya masih ragu2 la, nape ye?

ok, kopi ini dulunya mendapat hasil jualan sebanyak jutaan nilai jualan produk dan mendapat liabiliti insurans RM1 juta ringgit. Tidak banyak produk kopi yg mndapat liabiliti insurans ini. 

Dan yg paling penting lagi kopi ini dijamin 100% puas hati dan halal.

erm, macam mna kalau nk jd ejen/dropship/usahawan kopi ni ye?

bagus soalan tu, ramai usahawan kopi ini yg telah berjaya mendapat komisyen sekurangnya RM1000 sehari. 

Anda boleh lihat testimoni hasil jualan kopi ini di sini :                     http://tinyurl.com/extremerich2013 

eh, ni bkn ke kopi extremen dan extremewomen dulu tu yg slalu kuar testimoni keberkesanaannya? 

ya, akhirnya da ingat pun, betul tu dan kini yg pling best, dah upgrade dan terbaik dari dulu selari dgn permintaan pelanggan dan akan menembusi pasaran Indonesia, brunei dan singapura tak lama lagi.

sekiranya berminat untuk mencuba, menjadi usahawan dan sebagainya utk kopi ini boleh daftar dan tinggalkan emel anda di - extreme.to.rich@gmail.com atau SMS ke 019-2257033






No comments:

Post a Comment