Wednesday 23 January 2013

JUTAWAN KOPI EXTREME | MACA | HERBAL LAGENDA


MACA (Lepidium meyenii) adalah sejenis tumbuhan yang tumbuh di Peru. 
Ia terbukti dapat meningkatkan tenaga, terbukti dapatmeningkatkan kesuburan, baik untuk wanita-wanita yang sudah atau sedang mengalami menopause, memulihkan kitaran haid, meningkatkan keupayaan seksual dan bermacam - macam lagi khasiatnya setelah berdekad-dekad penggunaannya.

Sejarah Ribuan Tahun Penggunaan MACA oleh Puak Inca

Sejarah MACA bermula beribu-ribu tahun dahulu di Tanah Tinggi PERU ( Banjaran Andes), pada ketinggian 14 000 kaki!!!. Pada asalnya MACA hanyalah makanan terpenting kepada petani sebagai sumber makanan dan ubatan.

MACA Peru Gred Terbaik

Ia menjadi makanan LAGENDA apabila puak lagenda Inca turut menggunakan Maca di dalam regim perubatan mereka. Pahlawan Inca menggunakan Maca bagi memperkuatkan otot ditubuh mereka untuk menang dalam perang. Pada masa yang sama, ia juga digunakan untuk memastikan kesuburan wanita puak mereka.


Lambang Kemajuan Tamadun Inca,Kuil Inca Kekal Sehingga Hari Ini.

Maca juga dikenali sebagai "The Lost Herb" bila mana ia hilang selama beberapa abad, apabila ia disembunyikan sewaktu kedatangan Sepanyol ke Peru pada 1533. Ia hampir pupus dan The Board of Genetic Plant Resources menyenaraikannya ia sebagai tumbuhan terancam pada 1843.

Ia juga di katakan sebagai makanan penambah tenaga dan paling berkhasiat untuk Raja-raja Sepanyol.

Hari ini, setelah berabad lama penggunaan Maca olehtamadun manusia lampau, ia telah menjadi tumbuhan komersial yang terkawal dan menjadi pemacu ekonomi Peru.

Extreme Energy Coffee mengandungi campuran Maca yang terbaik dari Tanah Tinggi Peru, ginseng yang berkualiti tinggi untuk memastikan khasiat kesihatan yang terbaik bagi penggemarnya dan kopi premium untuk rasa kopi yang lebih hebat dan  unik.


Segera dapatkan minuman terbaik dengan campuran herba yang dipercayai berabad lamanya!!!





No comments:

Post a Comment